Ez a kifejezés már az ADSL-eknél is nagyon hasznos dolognak bizonyult, de vajon az internet másik oldalán, a kiszolgálók oldalán mindenki tudja ezt biztosítani?

 

De mit is jelent ez a webtárhelyeknél?

ADSL-nél régebben úgy ment a szolgáltató váltás, hogy akár 1-2 hónapig is várni kellett, amíg újra a világhálóra volt kapcsolva az illető. Ez ma már nagyon sok idő, amit a mindennapunk részét jelentő online szolgáltatások el nem érése akár nagy üzleti kárt is okozhat.

Ha valaki nincs megelégedve a jelenlegi szolgáltatójával, és szeretné egy másikhoz átvinni weboldalát, akkor feltehetően mindenki azt szeretné, hogy mindig elérhető legyen, megkapjon minden email-t. Sok szolgáltató nem foglalkozik Ügyfelei minőségbeli igényeivel, és nem koordinálja megfelelően a költözés menetét.

 

Talán azért mert nehéz megoldani a kiesésmentes költözést?

Nem nehéz, van egy pontos menete, amit betartva semmi sem vehető észre…

 

Nem elégedett a tárhely szolgáltatója által nyújtott „szolgáltatással”, csak a megrendelésig volt gyors a segítségnyújtás?

 

Nem mer költözni, mert weboldalát nem tudja átköltöztetni?

Kérjen ingyenes segítséget szakemberektől!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarhely.blog.hu/api/trackback/id/tr821361122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.